کد خبر: ۹۶۱۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۳
تعداد بازدید: ۶۷
یکی از بازیکنانی که نامش پیرامون باشگاه النصر عربستان مطرح شده است و ممکن است که النصری ها در پنجره های بعدی نقل و انتقالات به سراغش بروند، کوین دی بروینه است.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ رونالدو زمستان گذشته به النصر عربستان پیوست و پس از آن برخی دیگر از ستاره های فوتبال اروپا هم تصمیم گرفتند که به عربستان بیایند.

یکی از بازیکنانی که ممکن است راهی فوتبال عربستان شود، کوین دی بروینه است. این هافبک بلژیکی که در حال حاضر 32 سال سن دارد، تا سال 2025 با منچسترسیتی قرارداد دارد و پس از به پایان رسیدن این فصل وارد سال آخر قراردادش با سیتیزن ها خواهد شد و با توجه به شرایط سنی اش این احتمال وجود دارد که به فروش برسد.

عکس| این تصویر رویای النصری هاست

النصر عربستان در صورت خریدن کوین دی بروینه او را با کریستیانو رونالدو هم‌تیمی خواهد کرد و این ستاره بلژیکی می تواند به عنوان طراح پشت سر رونالدو بازی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: